HTML

Linkblog

Te figyelj haver... !

az élet kis dolgai, napi történések. abszolút lényegtelen, senkinek sem fontos események. amolyan amelie poulain-féle apró csodák.

Friss topikok

2007.08.28. 16:52 simon és garfunkel

csak úgy futnak a napok

    Az elmúlt hetekben többször is történtek olyan dolgok, amik arra indítottak, hogy ragadjak klaviatúrát és gyorsan jegyezzem fel a blogba az utókor számára. amint látható az indíttatás nem volt túl erős, vagy valami más lehetett a levegőben, mert a bejegyzések száma csak nem gazdagodott. Most meg amikor szakítottam időt írni, igazából nem történik semmi érdekes.

    Kedves Barátom, akiről talán még nem ejtettem szót ezeken a hasábokon készül vissza Brazíliába, ahol egy valódi mágus vár rá aki majd meggyógyítja jól. főleg ráolvasással és titokzatos összetételű kapszulákkal gyógyít, ezenkívül elfogad fényképeket is távoli országok betegeiről és így jól távkikezel mindenkit. akinek kell a címe vagy esetleg fotót akar küldeni, ne adj' Isten kapszulákra van szüksége az NE nekem írjon, mert én már így is hidegrázást kapok az egésztől. ez a 30 év körüli időszak kritikus. valaki vagy átvészeli egészséges elmével, vagy belbolondul valamilyen őrületbe. de miért épp egy brazil mágus???!!! SOHA nem fogom megérteni. illetve Kedves Barátom viselkedésének és őrületének bizonyos mozgatórugóit ismerem, de nem értem őket. az meg végképp frusztrál, hogy a véleményemre meg abszolút nem kíváncsi. pedig megmondanám én, de meg ám!

    Szóval csak semmi elhajlás! nyár van, azaz fröccsöt kell inni lecsót kell enni és tangózni kell menni. ez az élet. néha meg kell nézni egy-egy jó filmet de szigorúan csak dvd-n vagy moziban.





   Ui: visszaneztem a regebbi bejegyzeseket es eszrevettem, hogy Kedves Barátomról már esett szó e lap hasábjain....

Szólj hozzá!

Címkék: nyár fröccs brazília távkezelés


A bejegyzés trackback címe:

https://ameliepoulain.blog.hu/api/trackback/id/tr94151305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása