HTML

Linkblog

Te figyelj haver... !

az élet kis dolgai, napi történések. abszolút lényegtelen, senkinek sem fontos események. amolyan amelie poulain-féle apró csodák.

Friss topikok

2007.06.03. 00:02 simon és garfunkel

pár dollárral több

az a helyzet, hogy a muskátlit a balkonládában megtámadták a hernyók. ezért ma lepermeteztem őket spéci hernyóirtó szerrel, aminek olyan szaga volt mint egy hajléktalannak. a boltban az eladó nem volt túl keszséges, de azért adott ellenszert. aztán annyira belejöttem a konzumálásba, hogy elköltöttem egy nagy kalap pénzt cipőre, bicikli gumira és egyéb "fontos" dolgokra. ezen a hétvégén van a belvárosi fesztivál, vagy mi a túró.  tele vannak az utcák színpadokkal, nagy többségében igénytelen, kommersz viszont annál hangosabb egyuttesekkel. rogán antal ajándéka nekünk. megtarthatta volna magának; én mindössze egy csendes kocsmát kerestem volna, ahol meg tudok inni egy sört a kedvesemmel, depersze ilyen nem volt. a kiülős helyek megteltek. a trend lengi be a várost.

aztán láttunk ma egy kutyát a szökőkútból inni...  vizsla volt. az egyik kedvenc fajtám.

a nap jó híre: egy pár dollárral több megy a TGMen. western klasszikus. kötelező jelleggel megnézendő. sergio leone rendezte, ennio morricone szerezte a zenéjét. aki tudja mi a jó annak ennél több már nem is kell. aki nem annak elárulom, hogy a két főszereplő keletifa clint (eastwood) és lee van cleef. az olasz westernek nincs párja, pláne ha számításba vesszük hogy ez olasz-spanyol-NSZK(!) koprodukció. állat.... bankrablós-banditás... azt hiszem ha lehetne még egy életem, akkor legislegszívesebben clinteastwood lennék.





 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ameliepoulain.blog.hu/api/trackback/id/tr9091606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jámbor Henriett 2007.11.18. 00:59:12

Nagyon odavagyok Clint Eastwoodért. A legtöbb filmjét már láttam ,de sajna nem mindet. Ha már az előző hozzá szóló azt mondta a következő életében szeretne Clint Eastwood lenni, én csak annyit tennék ehhez hozzá, hogy én meg a felesége, de akár már ebben az életben is :)
süti beállítások módosítása