HTML

Linkblog

Te figyelj haver... !

az élet kis dolgai, napi történések. abszolút lényegtelen, senkinek sem fontos események. amolyan amelie poulain-féle apró csodák.

Friss topikok

2007.08.12. 18:26 simon és garfunkel

csak gyorsan



    az a helyzet, hogy most tértünk vissza balaton keneséről. most voltam először a balcsinál idén, de persze most kellett leesnie a teljes a nyári csapadékmennyiségnek is. miután nem bővelkedem a szabadnapokban, ami részben a saját döntésem, igyekeztem kihasználni ezt a két napot. tehát ittam. próbáltam mértékkel és tartózkodással, ami egy részről egész jól összejött, mert egy csomó mindenre emlékszem, más részről meg nem mert ma is meg tegnap is fáj(t) a fejem. ez lehet az időjárástól is. ahh, inkább fogjuk rá arra. ezenkívül fáradt is vagyok, de ez nem akadályoz meg abban, hogy elmenjek futni a szigetre. a margit szigetre nem a hajógyárira :)

    egy jóbarátom elment braziliába egy gyógyító emberhez gyógyulni, akiben az eddig élt orvosok lelke egyesül vagy mi a fene. nekem már ezzel az alapkoncepcióval is problémáim vannak, de mindegy. lenyeltem. ez a jóbarát a most indított blogjában valami karmáról blablázik és arról hogy a rossz karma ledolgozása végett még kinn kell maradnia vagy 2 évig. puff neki. én elhiszem, hogy bizonyos betegségek leküzdéséhez szükség van teljes életmód változtatásra, de nem vagyok maradéktalanul biztos benne, hogy erre egy isten háta mögötti brazil falu a legalkalmasabb.

    végignézek az elmúlt pár hónapon és azt veszem észre, hogy egyre fogynak a barátaim. olyan ez mintha másodszor kamaszodnánk. 18 evesen kinyílt a szemem a világra, mostmeg közeledve a 30hoz, olyan a feeling mintha egy egesz mas eletem lett volna eddig, amit most ha akarom,ha nem le kell cserélnem egy vadonat- újra. Persze hogy nagyon nem tetszik!

megyek futni, hátha jobb lesz....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ameliepoulain.blog.hu/api/trackback/id/tr91138324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása